Dodaj wydarzenie
Zapraszamy do dodawania informacji o wydarzeniach na KulturaDostępna.pl. Dodane przez Ciebie wydarzenie możesz wydrukować w postaci plakatu lub ulotki do własnego użytku!
- Publikacja na portalu następuje w terminie do 4 dni od wysłania wypełnionego formularza, po zaakceptowaniu treści przez redakcję. Zostaniesz o tym powiadomiony drogą mailową. Uwaga: Radzimy, aby dodawać informację z min. dwutygodniowym wyprzedzeniem. Na portalu publikowane są jedynie przyszłe wydarzenia oraz takie, na które wstęp jest bezpłatny lub kosztuje maksymalnie 20 zł.
- Informacje może dodać każdy. Możesz ją dodać w imieniu własnym lub instytucji, którą reprezentujesz.
- Nie wymagamy zakładania konta w celu dodania wydarzenia.
- Dodanie informacji na stronę odbywa się poprzez poniższy formularz.
- Dodawanie informacji jest bezpłatne.
- W formularzu wystarczy podać nazwę wydarzenia, krótki opis, datę i godzinę, adres oraz cenę biletu. Uwaga: zawsze podawaj adres www, pod którym można zakupić bilety na Twoje wydarzenie. Możesz także poinformować, czy organizator honoruje Kartę Dużej Rodziny oraz czy wydarzenie jest dostępne dla niepełnosprawnych.
- Dodaj plakat lub fotografię.
- Dodaj adres mailowy, na który ma zostać wysłane potwierdzenie publikacji.
- Po wysłaniu formularza nie ma możliwości wprowadzenia poprawek.
- Pamiętaj, że Ty odpowiadasz za dodane informacje oraz materiały graficzne, do których musisz posiadać prawa. Prosimy o dodawanie rzetelnych i sprawdzonych informacji.
UWAGA: zanim dodasz, sprawdź, czy dane wydarzenie nie znajduje się już na naszym portalu.
Redakcja portalu
kulturadostepna@nck.pl
22 350 95 37